МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ
Міжнародний аеропорт Кувейту, Держава Кувейт
ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ
Сканери Riegl VZ-400, Leica TCRA 1101 та тахеометр
ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ВИТРАЧЕНОГО ЧАСУ
10 днів 3 особи – сканування, 20 днів 3 особи – оформлення та креслення
КІНЦЕВИЙ ПРОДУКТ
Плани першого поверху та даху, розрізи, усі зовнішні фасади
СХЕМА ЗОВНІШНІХ КОНСТРУКЦІЙ У МІЖНАРОДНОМУ АЕРОПОРТУ КУВЕЙТУ
Головне управління цивільної авіації Кувейту (DGCA) планувало розширити міжнародний аеропорт Кувейту, щоб збільшити пропускну спроможність з 6 до 20 мільйонів пасажирів на рік. Проєкт компанії Foster and Partners передбачав масштабну реконструкцію наявного терміналу та будівництво нової будівлі терміналу, які були б з’єднані між собою за допомогою тунелю, а також розширення двох наявних злітно-посадкових смуг і будівництво третьої.
Розширення та реконструкція наявної будівлі терміналу включала встановлення нової системи алюмінієвого покриття. Компанії 3Deling було доручено надати детальні креслення першого поверху, даху та зовнішніх фасадів. Точність сканування була дуже важливою, тому що всі зміни в матеріалах, з яких формувалася конструкція фасаду, повинні були бути позначені на кресленнях.
Вимірювання проводилися з 185 окремих позицій сканування. Окрім даних сканування, для забезпечення найвищої точності встановлювали цілі та контролювали їх за допомогою тахеометра. Остаточні дані були надані згідно із національною системою координат Кувейту, отримані за допомогою GPS-вимірювань.
Категорії: