МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ
Залізнична станція у місті Сломники, Польща
ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ
Сканери Riegl VZ-400, Leica TCRA 1101 та тахеометр
ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ВИТРАЧЕНОГО ЧАСУ
Пів дня на об’єкті (2 особи), 1 день оброблення в офісі (1 особа)
КІНЦЕВИЙ ПРОДУКТ
Хмара точок і аналіз ступеня щільності колії залізниці
ПІЛОТНИЙ ПРОЄКТ ЛАЗЕРНОГО СКАНУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦІ НА ЗАЛІЗНИЧНІЙ СТАНЦІЇ У МІСТІ СЛОМНИКИ
У співпраці з Краківським політехнічним університетом (Politechnika Krakowska) ми провели експериментальне дослідження об’єктів залізничної інфраструктури на станції у місті Сломники. Метою проєкту було визначити доцільність використання лазерного 3D-сканування для перевірки мінімальної відстані між коліями.
Для збору даних використовувався лазерний 3D-сканер Riegl VZ-400 з радіусом дії 500 м. Усі отримані дані у результаті сканування реєструвалися в єдиній системі координат із середньою похибкою ± 5 мм. Дані сканування контролювали шляхом запису контрольних точок під час кожного налаштування сканування.
Основна перевага впровадження лазерного 3D-сканування в проєкті такого виду полягає в тому, що збір даних можна завершити дистанційно, що означає відсутність перерв у русі залізничного транспорту.
Швидкість і точність збору даних є безпрецедентними. Варто зазначити, що хмара точок, отримана одного разу, може бути використана надалі ще неодноразово для різних цілей.
Категорії: